Niniejszy dokument (polityka prywatności) określa zasady przetwarzania danych osobowych wszystkich osób odwiedzających i korzystających z serwisu zaslaw.pl oraz jest odpowiedzią na obowiązek informacyjny wynikający z rozporządzenia Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem tych danych i w kwestii swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L119 z 4.05.2016, str. 1) (dalej „RODO”).
Dane osobowe – zgodnie z dyspozycją RODO oznaczają informację, które umożliwiają zidentyfikowanie osoby fizycznej (której te dane dotyczą). Może to być imię i nazwisko, email, dane geolokalizacyjne, identyfikator (id) użytkownika.
Korzystając z narzędzi naszej strony internetowej www.zaslaw.pl przekazujesz nam swoje dane osobowe. Dokładamy wszelkiej staranności aby zasady przetwarzania wszelkich informacji o charakterze danych osobowych były dla Ciebie zrozumiałe. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem aby dowiedzieć się na jakich zasadach przetwarzamy Twoje dane i jakie prawa w związku z tym Ci przysługują.
Administratorem Twoich danych osobowych jest ZASŁAW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą w Andrychowie, ul. Krakowska 140, 34-120 Andrychów wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000302116; NIP: 552-251-86-59; REGON: 120666186 (dalej: „Administratorem”)
Administrator powołał inspektora danych osobowych: Bartosza Matyaszka, adres e-mail: iod@zaslaw.pl
Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Prawnie uzasadniony cel, jeśli występuje |
Zawarcie i wykonanie umowy, w tym kontaktowanie się z klientem w związku z jej realizacją | art. 6 ust. 1 lit. b RODO | – |
Rozpatrywanie skarg i reklamacji | art. 6 ust. 1 lit. c RODO | – |
Dochodzenie roszczeń związanych z zawartą umową | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Windykacja należności i prowadzenie postępowań sądowych, a następnie egzekucyjnych |
Archiwizowanie dokumentacji, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych | art. 6 ust. 1 lit. c RODO | – |
Prowadzenie statystyk | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Posiadanie informacji o statystykach prowadzonych przez nas działań co pozwala nam na usprawnienie prowadzonej przez nas działalności |
Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność |
Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej | art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przy czym działania te ze względu na inne obowiązujące przepisy, w szczególności Prawo telekomunikacyjne i Ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, prowadzone są jedynie na podstawie posiadanych zgód |
Prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność z wykorzystaniem adresów e-mail i numerów telefonów |
Obsługa zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem formularza kontaktowego, formularza zakupu części czy zgłoszenia reklamacji lub innych wniosków, w tym zapewnienie rozliczalności | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania kierowane z wykorzystaniem formularza kontaktowego lub w innej formie, w tym przechowywanie newralgicznych wniosków, przesłanie ofert na zakup części, rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego i udzielonych odpowiedzi celem zachowania zasady rozliczalności. |
Nie będziemy przekazywać Twoich danych osobowych do państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom, które będą je przetwarzały, w szczególności:
Jako Administrator jesteśmy obowiązani do przechowywania dokumentów zawierających dane przez okresy wskazane przepisami prawa lub gdy jest to konieczne do prawidłowego funkcjonowania naszej spółki i zachowania zasady rozliczalności.
Dane przechowujemy przez okresy wskazane poniżej:
Dane zawarte na umowach i pełnomocnictwach |
Do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy. |
Dokumenty rozliczeniowe | Księgi i związane z ich prowadzeniem dokumenty do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej. |
Dokumenty związane z gwarancją | Dokumenty dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych, gwarancji i reklamacji będą przetwarzane przez 1 rok po terminie upływu gwarancji lub rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego. |
Dane dla celów marketingowych | · W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu jej wycofania;
· W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu – do czasu wniesienia sprzeciwu. |
Dane przekazywane z wykorzystaniem formularza kontaktowego | Przez okres 3 lat celem zachowania zasady rozliczalności. |
W związku z przetwarzaniem przez Administratora Twoich danych osobowych masz:
Aby skorzystać z przysługujących praw prosimy Cię o Kontakt do naszego Inspektora Danych Osobowych – dane kontaktowe na początku dokumentu.
Masz również prawo złożyć skargę do organu zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) jeśli uznasz, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Ciebie narusza postanowienia rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Administrator posiada administracyjne, techniczne i fizyczne zabezpieczenia, aby chronić Twoje dane osobowe przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem lub nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, zmianą lub zniszczeniem.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to małe pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:
W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania.
Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików Cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od 25 maja 2018 roku.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
W związku z ciągłym rozwojem i postępem techniki zasady określone w niniejszym dokumencie mogą ulec zmianie. O zmianie tych zasad zostaniesz poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż na 7 dni przed ich wprowadzeniem, poprzez zamieszczenie nowej treści niniejszego dokumentu na stronie internetowej.